31.12.2016

VUOSIKATSAUS JA TUTUSTUMINEN BLOGIINI

Vuosi on ollut omituinen, onnellinen ja opettavainen. Elämä on mallillaan. Rinnalla on mies, jota en vaihtaisi mihinkään. Töitä (ihania töitä!!) sekä lepoa on sopivassa suhteessa ja maalla on saanut toteuttaa remonttiunelmiaan. Tänä vuonna on tapahtunut minun mittapuullani paljon. Postauksia selatessani tuli hyvä ja lämmin mieli. Tästäkin vuodesta jää upeita muistoja.

Tässä postauksessa käydään läpi vuoden kohokohtia. Uudelle lukijalle se on myös hyvä katsaus meidän elämään. Tällaista on meillä tänä vuonna ollut.

Tammikuussa:

Helmikuussa:

Maaliskuussa:

Huhtikuussa:

Toukokuussa:

Kesäkuussa:

Heinäkuussa:

Elokuussa:

Syyskuussa:

Lokakuussa:

Marraskuussa:

Joulukuussa:

Vuosi oli ihana upea. Tapahtui paljon. Tuntui elämälle.

Ensi vuotta odotan jo paljon. Olen iloinen, että työkuviot ilmeisesti jatkuvat ennallaan. Se on ollut parasta juuri tähän hetkeen. Yksi isompi henkilökohtainen muutos on tulossa (kerron siitä lisää, kun asia on paketissa), mutta muuten toivon, että seuraavallekin vuodelle on luvassa tasaista, tavallista ja arki-iloista elämää. Samaa toivon sulle <3

TallennaTallennaTallennaTallenna

8 kommenttia

1. Vastaukset
    1. <3

Hyvää alkanutta vuotta teille!! Toivottavasti pian nähdään taas:)

2. Vastaukset
    1. Se oli :) Toivottavasti tästä tulee samanlainen.

Ihanaa alkanutta vuotta teille <3

3. Vastaukset
    1. Oli kyllä - ja ihania ihmisiä <3 Oli niin ilo sutkin tavata!

Hauskaa alkanutta vuotta sinne!

4. Vastaukset
    1. Joo onneksi toi mun mies on sellainen ikiliikuja, että näyttää massiiviselle tää tehtyjen asioiden määrä :D Musta tuntuu, että mennyt vuosi oli hyvin tasainen. Lähinnä neuloin villasukkia, kirjoitin ja pidin voinnistani huolta.

Ihanaa alkanutta vuotta teille <3