Sisällön tarjoaa Blogger.

VUOSIKATSAUS JA TUTUSTUMINEN BLOGIINI

Vuosi on ollut sekä onnellinen, että opettavainen. Paljon on tullut viime aikoina pohdittua sitä millaiset prioriteetit kukin tahtoo elämälleen asettaa. Itse en ole arvottanut omassa elämässäni korkealle statusta, lisääntymistä tai korkeaa koulutusta. Työelämässä olen mennyt fiiliksellä kohti sitä mikä on tuntunut oikealle, ja mistä olen voinut hetkessä oppia jotain. Harvoin haen mistään loppuelämän ratkaisua. Joku voi tulkita sen kärsimättömyydeksi, mutta itse ajattelen ottavani hetkessä kaiken elämästä irti.

Tämä vuosi ei ole edellä mainitun suhteen ollut yhtään erilainen. Se on ollut täynnä pieniä muutoksia ja suuria hyviä tunteita. Vaikka puolet vuodesta menikin vesivahinkoa murehtiessa, taaksepäin katsoessani tulee päällimmäisenä tulee mieleen mitä olen saanut:

• olla terveenä ja vailla kipuja. Sitä arvostan näin pitkän sairasteluhistorian jälkeen.
  • tehdä töitä (parhaita mahdollisia!)
  • viettää aikaa tärkeiden ihmisten kanssa ja saanut uusiakin ystäviä
  • olla onnellinen

Tässä postauksessa käydään läpi vuoden kohokohtia. Uudelle lukijalle se on myös hyvä katsaus meidän elämään. Tällaista on meillä tänä vuonna ollut.

Tammikuussa:

Helmikuussa:

Huhtikuussa:

Toukokuussa:

Kesäkuussa:
Tämä vuosi on ollut hyvä. Tapahtumien sarjan jälkeen ollaan ehdottomasti plussan puolella. Siitä jää toivottavasti yhtä hyviä muistoja, kun edellisestä. Vuoden 2016 katsauksen löydät täältä.

Ensi vuodelle toivon vähän enemmän unta, yhtä ihania ystäviä ja onnea. Myös sulle <3

10 kommenttia

1. Kaikkea ihanaa tulevalle vuodelle, olet ihana <3

Vastaukset
    1. Kiitos ihana! Suhun paremmin tutustuminen on ehdottomasti ollut yksi viime vuoden onnelliseksi tekeviä asioita <3

Toivon onnellista tätä vuotta teille!

Poista
  2. Ihanaa uutta vuotta teille, ja tosiaan, enemmän unta sopisi minullekin oikein mainiosti ♥ Toivotaan sitä siis kaikille!

Vastaukset
    1. Kiitos Lyde <3 Joo lisää unta molemmille ja kaikille!

Toivon sulle iloista tätä vuotta ja onnea yrittäjäelämän alkuun <3

Poista
  3. Paljon on yhteen vuoteen sinulla taas mahtunut! Kiitos kuluneesta vuodesta ja ihanaa uutta vuotta 2018 <3

Vastaukset
    1. On joo. Tästä vuodesta saisi tulla vähän tasaisempi. Just puhuttiin Jannen kanssa, että ihanaa, kun ei ole yhtään muuttoa tai isoa muutosta näköpiirissä.

Kiitos Emilia ja samoin sinne <3 <3

4. Vastaukset
    1. <3 <3 <3 Toivottavasti tästä vuodesta tulee teille iloinen + onnellinen ja voitte hyvin!